Tarkanın msn adresi | Arkadaşlık Siteleri ve Arkadaşlık Uygulamaları

Buradasınız : Ana Sayfa // Msn Adresleri // Tarkanın msn adresi

Tarkanın msn adresi

Uzun bir zamandır internet üzerinde araştırma yapıyorum. Msn talepleri filan en çok bilinmek istenen msn adresi kime ait olabilir sorusunu sorup durdum , yaptığım araştırmalar sonucu bu ünlü kişinin Tarkan olduğu fikrinde sabit kaldım. Kızlar harıl harıl Tarkanın msn adresini arayıp duruyor. Almanyadan gurbetçi kızlar Abd ve diğer avrupa ülkeri başta olmak üzeree bir çok yabancı hayranıda aynı şeyin peşinde Tarkan diyorlar başka bişi demiyorlar.
O halde bizde ihtimaller üzerinden bir kaç deneme yaparak Tarkanın msn adresini bulmaya çalışalım ne dersiniz.

tarkan.tevetoglu@hotmail.com
Mega.star@hotmail.com
Tarkan.dudududu@hotmail.com
t.tevetoglu@hotmail.com
Tarkan@tevetoglu.com

Gibi bir kaç denem yapmak mümkün . Neyse belki biri bunu biliyyor ve bizimle paylaşmak ister .

Incoming search terms:

Use Facebook to Comment on this Post

Etiketler: , , ,



83 Yorum yapılmış " Tarkanın msn adresi "

  1. çılgın genç diyor ki:

    çılgın gencim yalnız yaşıyorum msnde camdan sanal ve sıcak fantazileri özgürce paylaşarak zevkin doruklarını dolu dolu ve doya doya yaşayarak camdan rahatlamak isteyen bayanlarla camdan paylaşırım işte msnem terapistmg34@hotmail.com

  2. rahatlatan adam diyor ki:

    yalnız yaşayan bekar gencim msnde camdan sanal ve sıcak fantazi seven bayanları ve camdan zevk almayı bilen fantzi seven kıaları camdan sınırsız rahatlatarak mutlu ederim işte msnem gmstfa34@hotmail.com

  3. onur diyor ki:

    ben onurmsn nur_mete_45@hotmail.com sadece kızlar

  4. ender diyor ki:

    slm kızlar beni eklemek isteyen kızlara msn adresim
    ender-bertan-gs@hotmail.com

  5. worldark diyor ki:

    manzaramsensin@hotmail.com bu benim msn adresim arkadaşlar msn kullanmaya yeni başladım yardımcı olurmusunuz

  6. ibo diyor ki:

    tarkan abi sana ağlamak yakışırmjı sen ortaları yık ne olucuuuu @@@seniçok seven hayranın iboooooo@@@@@@@@@@@@@@

  7. GULBAHAR diyor ki:

    SANA AGLAMAK YAKISMIYOR YESIL GOZLUM HEP GUL SEN

Yorum Yapın

 
Copyright © 2009 Arkadaşlık Siteleri ve Arkadaşlık Uygulamaları. Tüm hakları saklıdır.
Sevgi & Aşk