Al Sana Asrın deneyi | Arkadaşlık Siteleri ve Arkadaşlık Uygulamaları

Buradasınız : Ana Sayfa // Ivır Zıvır // Al Sana Asrın Deneyi

Al Sana Asrın Deneyi

Arkadaşlar geçenlerde asrın en büyük deneyi diye bir olay gelişti. Hesapta dünyanın var oluşuna sebep olan big-bang patlamsını canlandırmayı düşünüyorlarmış. bu şekilde dünyanın oluşumu için meydana gelen kütlerin sebebi ortaya çıkacakmış falan filan pek anlamam , ama bu deny sonunda bir çok bilim adamının Müslüman olacağı kesin :)

Neyse şimdi konumuza gelelim bende bir deney fikri vermek istiyorum madem ki imkansızı yapacağız diye insan oğlu bir şeylerin peşine düşmüş bunu yapsınlar.

Resimde görüldüğü gibi dünyanın ortasından , neresinden olursa olsun dünya yuvarlak olduğu için fark etmez. Bir delik açılsın içinden dünyanın merkezinde ki lavlara dayanacak nitelikte bir silindir geçirilsin ve genişliği bir insanın sığabileceği boyutlarda olsun . Ve açılan deliğin bir tarfından aşağı atlasın.

Düz mantık atlayan kişinin öteki taraftan çıkması gerektiğini söylüyor. Ama şu var ki bu mantık Newton amcanın söylediği yer çekimi olursa söz konusu ama şu var ki bizim deneyimizde yer yok. Peki bu kişi öyle ise dünyanın ortasında yani merkezinde bir yerde kalmalı değil mi . O halde yer çekimi değil Atmosfer baskısı diye yeni bir konun çizelgesi oluşturulmalı değil mi . New bilim gece gece aklıma geldi sorayım dedim :)

Düşünsenize siz deliğin bir tarafından büyük tuvaletinizi yapıyorsunuz. Öteki taraftan bir çinli ( dünyanın öbür ucu diye geçer yha halk arasında ) Delikten aşağı bakıyor ve lap diye suratına sizin büyük tuvaletiniz yapışıyor. Bu olanaksız değil mi çünkü yer çekimi diye bişi var kütlesi olan bir cisim nasıl aşağıdan yukarı doğru çıkabilri ki etki elemanı olmadan .

Sizde kafa yorup bişiler yazarsanız bu konuda belki asrın deneyini biz ortaya çıkarıp Newton amcanın kanunlarını geçersiz kılıp yerine kız.msnadresi.org atmosfer baskısı kanunlarını koyar tarihe geçeriz. he ne dersiniz.

Incoming search terms:

Use Facebook to Comment on this Post

Etiketler: , , , , , ,



744 Yorum yapılmış " Al Sana Asrın Deneyi "

  1. serkan diyor ki:

    slm nbr kızlar ben serkan 29 yş izmit sectuf79@hotmail.com kumral veya sarışın 19_25 arası kızlar ekleyin beni

  2. rambo diyor ki:

    aşkım

  3. gokhan diyor ki:

    selam kzlar ekleyın

Yorum Yapın

 
Copyright © 2009 Arkadaşlık Siteleri ve Arkadaşlık Uygulamaları. Tüm hakları saklıdır.
Sevgi & Aşk